sâmbătă, 16 mai 2020

CATELUSUL SCHIOP - de Elena Farago

Buna dragii mei,

Pentru ca fetita mea a recitit recent, si .pentru ca a fost o poezie care ma impresiona mereu pana la lacrimi in copilarie (alaturi de "Gandacelul"), astazi avem poezia ...



CATELUSUL SCHIOP

de Elena Farago


                        Eu am numai trei picioare,
                        Şi de-abia mă mişc: ţop, ţop,
                        Râd când mă-ntâlnesc copiii,
                        Şi mă cheamă „cuciu şchiop”.
                        Fraţii mei ceilalţi se joacă
                        Cu copiii toţi, dar eu
                        Nu pot alerga ca dânşii,
                        Că sunt şchiop şi cad mereu!
                        Şi stau singur toata ziua
                        Şi plâng mult când mă gândesc
                        Că tot şchiop voi fi de-acuma
                        Şi tot trist am să trăiesc.
                        Şi când mă gândesc ce bine
                        M-aş juca şi eu acum,
                        Şi-aş lătra şi eu din poartă
                        La copiii de pe drum!
                        Cât sunt de frumoşi copiii
                        Cei cuminţi, şi cât de mult
                        Mi-ar plăcea să stau cu dânşii,
                        Să mă joc şi să-i ascult!
                        Dar copiii răi la suflet
                        Sunt urâţi, precum e-acel
                        Care m-a şchiopat pe mine,
                        Şi nu-i pot iubi defel…
                        M-a lovit din răutate
                        Cu o piatră în picior,
                        Şi-am zăcut, şi-am plâns atâta,
                        De credeam că am să mor…
                        Acum vine şi-mi dă zahăr
                        Şi ar vrea să-mi fie bun,
                        Şi-aş putea să-l muşc odată
                        De picior, să mă răzbun,
                        Dar îl las aşa, să vadă
                        Răul, că un biet căţel
                        Are inima mai bună
                        Decât a avut-o el.


  

Costume de catelus gasiti pe site-ul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu